baby

&autoplay=1&hl=en_US">&autoplay=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="60" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true">

Sunday 29 January 2012

BEBEH :*

saya ada boyfriend .. boyfriend saya c iqmal safriruddin ,, sadam husin , fakhrul heyyiinn .. itu antara boyfriend saya.. tp saya hanya mempunyai satu bebeh jaa..iaitu bebeh iqmal ..bebeh seksi .. wlaupun bebeh itu sdh nemau terima aku sbg bebeh nya .. aku redhaa baa.. asalkan ada bebeh duan pondan !! ahahahha .. cerita pasal bebeh ni .. aku teringat pula sama bebeh duan .. iaitu datin kicap d kg.air.. bebeh duan ni kan .. boleh laa .. lawa jua laa mcm ziana zain .. aku pernah dgr conversation antara bebeh duan dan juga anak saudaranya.. 




bebeh duan : baa ,, p mana lg kau ? jum la pulang rumah..hbs sdh kan kau sekolah ?
anak saudaranya : alaaa..napa kau ambik aku ni duan ? malu la aku jalan sama kau ni .. :|
bebeh duan : eie , jgn tah kau bising2x baa ANJING !!
anak saudara : knp kau yg ambik aku ni aahh ? mana baa mamaku ni duan .. ?
bebeh duan : sana baa mama mu d rumah BIGAA !!





naaa..main kau bebeh duan mengamuk mcm angry bird .. hahahha :D .. ok cerita balik pasal bebeh ni .. skrg ni aku teda bebeh ..malas sdh aku mau berbebeh ni.. bilang bf aku jgn la becinta..fokus dulu dlm study . adehh ..marah baa pula bf  .. wakakakak :D  sekarang ni aku cuma berbebeh dgn si mr.Matematik .. aku takut ni math aku failed.. eie !! apa baa ni sangkut paut sama study ni.. baa sdh laa.penat sdh aku ckp pasal bebeh ni..skrg ni aku on the way p bawah ni .. mau minum milo sama bebeh nenek laki .. wow !! emejing.. hahahaahha .. bbaii .. nyte .. love you readers .. mmuuuaahh :*

No comments:

Post a Comment