baby

&autoplay=1&hl=en_US">&autoplay=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="60" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true">

Saturday 28 January 2012

reason aku update blog :D

Assalamualaikum salam sejahtera kepada saudara dan saudari yg dikasihi sekalian .. :) sblm itu aku ada update blog kan sblm yg baru ni ? dlm cerita tu aku ada mention kan yg aku x mahu update blog ni mlm .. tp terupdate juga kan ? :D itu sebabnyaa .. dan itu tandanyaaaa... HOMEWORK AKU SDH SIAP DAN AKU SDH BIKIN REVISION .. heheheh..happy nyaa akuu..apa2 pun aku akan carry on juga esok utk ulangkaji buku yg baru aku beli .. then ,, aku mahu iron baju sekolah , susun jadual laju2x .. heehe ..aku x sangka pula kalau hmewrk aku siap semua..padahal kan,, padahal kan . hmewrk ku byk sgt2 .. terutamanya bm ..eie !!  12 muka surat ok.. utk menulis sinopsis setiap satu bab ..hbs ink pen .. nti la aku minta bantuan sama bantuan rakyat 1 malaysia tu baa..hehehe .. :D anyway ,, aku td tiba2 mudy .. sebab kan.. adalah..mana boleh kesitau..hanya FAKHRUL-H , gal , adam ja tahu.. utk munira sdh mulai tahu sikit2 melalui adam..dan utk fatin sharhaney akan ku umumkan dlm sms nti.. :P  aku sedih yg teramat sgt ni .. ee.. x payah la baa cerita dlm blog kan .. biarlah rahsia ..tp skrg ni aku ok sdh.. ok sdh x lg mudy..sebab kan ada org tu kan berceramah x suruh kluar rumah .. bkn la x suruh .. dia suruh jarangkan jln ,, pastu kena suruh baca quran ,pastu buat something yg berfaedah and etc .. byk lg baa dia ckp..tp biarlah antara conversation kami dua..bikin malu aku ja mau kasitahu 1 dunia...lol .. apa2 pun credit to MFHM .. :D tenang jiwaku sekali aku mengadu domba sama dia.. hee .. ok , back to the reason why i update my blog tonight .. answer : the reason is , the more i update this blog , the less my tears dropped on my papers .. ( ada related ka ?? aku pun x fhm ) lol .. uikss,, sdh laa..aku mau p say so sorry dlu sma seseorg sebab gara2 aku dia yg kena marah seperti yg diberitahu oleh MFHM .. :) yaa len cerita.. hoped kau smpai kudat dgn selamat ya :) tke cre .. 

No comments:

Post a Comment