baby

&autoplay=1&hl=en_US">&autoplay=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="60" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true">

Friday 27 January 2012

hmewrk x kesiapan ah .:D

aku rasa kali ni cuti utk tahun baru cina ni aku rasa mcm aku byk main .. hmm , padahal aku pmr ni tahun ..tp syukurlah .. aku main2 pun hmewrk aku bejalan juga..tinggal 2 ja lg hmewrk ku..tu pun sikit ja :) lenguh tgn terlampau menulis ..ink pen pun mau hbs sdh..x tahan bebs tiap2 minggu beli pen .. adakah pen yg ble pakai smpai 1 tahu tu ah ? hmm :( hbs duit kalau gini .. bepuluh sdh batang pen mengampai d pencil case aku khusus utk pen yg teda ink :D lol .. koleksi utk 2011 dan 2012 ahh .. hehehhe ..apa2 pun aku rasa berbaloi juga la sikit2 walaupun ada byk spend time utk kwn .. unless ,, kerja rumah aku hampir2 siap .. maybe malam ni baru aku berabis kali ah ..cerita pasal hmewrk .. aku rasa mcm mau buat sndri tnpa bantuan org lain sdh .. biasanya ada org yg ajarkan utk aku.. tp,, skrg ni aku mau try dulu sendiri tnpa org ajar..klau ndak smpai bila aku mcm ni .. ? hnya tnggu kena suap baru mahu buka mulut .. :| .. k laa .. itu ja utk hari nii .. sebab maybe mlm ni aku x mahu x tidak akan mahu utk mengwastingkan time utk mengupdatekan blog .. bye lullaby blogsss .. love you :* bye readers..

No comments:

Post a Comment