baby

&autoplay=1&hl=en_US">&autoplay=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="60" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true">

Saturday 28 January 2012

PADINI

HELO HELOO !! :D hye.. my name is merahim .. i'm 15 .. i'm a good girl .. what's up arrggggghh !! ignore my annoying intro .. wahahahhaa .. ok , secara automatically nya ,, tersebutlah kisah tentang PADINI .. apa itu PADINI ? dari segi bahasa PADINI itu bermaksud sejenis brand baju .. manakala dari segi istilah  PADINI itu bermaksud sesuatu brand yg sgt popular dan syarikat induk pelaburan yg berasaskan...Syarikat itu menjual untuk pengguna wanita dan lelaki sama ada org dewasa mahupun kanak2x . Jenama yg paling menonjol adalah PADINI dan VINCCI .. barang2 ini dieksport ke seluruh negara terutamanya Asia .. (googling) aku mula jatuh cinta dgn padini ni since last year .time tu beli baju rayaaa.. aku beli 2 pasang ja..x byk mana pun..tp setelah beberapa bulan kemudian..aku turun ke bandar lg ,, aku ingin mencari butik PADINI CONCEPT STORE  iaitu yg terletak di 1BORNEO , WARISAN SQUARE mahupun di SURIA SABAH .. tmpt yg slalu aku pegi klau turun KK .. :D bleh dikatakan laa.. PADINI ni bukan nya terlalu maha pun.. klau ada sale diorg turunkan harga runtuh .. sepertinya diorg memberikan diskaun habis habisan .. sebab aku tertarik dgn padini ialah corak baju dia sgt kiut dan menarik hati aku .. aku suka pattern dia yg byk bagai.


gambar ni aku ambil drpd google .. ni adalah antara model yg memperagakan pakaian yg berjenama padini..ingin melihat diriku dgn baju padini? akan ku peragakan pd masa akan dtg.. x byk juga..hnya beberapa helai shj .. tgk tu gmbr..smart casual in dark colour for those who have white skin right ?  sememangnya raghet okayy ..  apa2 pun cerita pasal padini ni akan ku khatamkan di sini dahulu.. nti aku akan sambung lg utk melihatkan baju padini ku ( insyaAllah klau line broadband x kena potong xD ) apa2 pun terima kasih kpd pengguna baju PADINI .. teruskan x jgn berhenti utk menjadi pelanggan tetap PADINI .. sememangnya PADINI hebat .. :) bubyyeee .. :*

No comments:

Post a Comment